Návrh adaptačního a kariérového plánu pracovníka s ohledem na danou firemní kulturu – Bc. Michaela Chloupková, DiS.
Bc. Michaela Chloupková, DiS.
Bakalářská práce
Návrh adaptačního a kariérového plánu pracovníka s ohledem na danou firemní kulturu
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navržení a vypracování adaptačního plánu pro pracovníka telemarketingu a kariérového plánu pro teamleadera ve společnosti Unicall, s. r. o. Praktickým cílem je sjednotit veškeré teoretické poznatky a postupy do plánů, které budou přínosem pro firmu a budou použitelné v praxi. V práci byly použity metody jako pozorování, analýza, syntéza a následně srovnávání. Díky přímé účasti …víceAbstract:
The aim of this thesis is designing and developing of an adaptation plan for telemarketing staff and a career plan for the teamleader in the company Unicall the Ltd. Practical purpose is to unify all theoretical knowledge and business practices into plans which will be a benefit for the company and will be applicable in practice.Method like observation, analysis, synthesis, and then comparision are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ukjbr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Petr Mulač, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vendula Simotová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHLOUPKOVÁ, Michaela. \textit{Návrh adaptačního a kariérového plánu pracovníka s ohledem na danou firemní kulturu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/nuzj6a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj firemní kultury jako součást personální práce se zaměřením na adaptační proces v organizaci ŠKODA AUTO a. s.
Pavel Umáčený -
Adaptace zaměstnanců ve vybrané personální agentuře
Kateřina Janů -
Individuální akční plán
Martina Říhová -
Kariérový management ve vazbě na systém hodnocení zaměstnanců ve vybrané organizaci
Romana Tůmová -
An integration of automated call center into a SAP system
Michaela Horváthová -
Call centrum jako součást podpory klienta
Adéla Jílková -
Návrh projektu zřízení call center v době pandemie
Kateřina Kopřivová -
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
Lukáš Cejpek