Veronika Djelmová
Bachelor's thesis
Největší čeští influenceři
The biggest czech influencers
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na největší české influencery v době respektované veřejností. Cílem této práce je porovnat, jak komunikují největší influenceři v online prostředí. První kapitola popisuje, co je influencer marketing, jeho vznik, kdo je influencer kodex influencer marketingu a jeho vývoj v České republice. Tato kapitola je také zaměřena na hodnotu práce s influencery a její jednotlivé …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the biggest czech influencers at the time respected by the public. Its purpose is to compare, how the biggest influencers perform their work in online space. The first chapter discribes what is influencer marketing, its origin, codex of influencer marketing and development in the Czech Republic. This chapter is also focused on the value of working with influencers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedúci: Bc. Jiří Lelek
- Oponent: Marie Hesková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
21. 7. 2022
IS4u, I.
21. 7. 2022
IS4u, I.
21. 7. 2022