Posouzení konkurenceschopnosti nezávislého maloobchodu – Bc. Renata Moravcová
Bc. Renata Moravcová
Master's thesis
Posouzení konkurenceschopnosti nezávislého maloobchodu
Assessment the Competitiveness of Independent Retail
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá posouzením konkurenceschopností nezávislého maloobchodu. Nezávislý maloobchod prošel v posledních 25 letech mnoha změnami v důsledku vstupu a expanze zahraničních řetězců na český maloobchodní trh. Změny jsou dokumentovány v lokalitě města Hradce Králové. Situace je posuzována pomocí kvalitativního výzkumu metodou Mystery shopping a následně je provedena analýza konkurence …viacAbstract:
This dissertation work is assessing the competitiveness of independent retail in the Czech Republic. Independent retail has gone through many changes in the last 25 years due to the market entry of foreign retailers and their expansion. The impact is demonstrated on the city of Hradec Kralove using qualitative research method Mystery shopping as well as analysis of the retail competition. The result …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Pozice českého tradičního obchodu na maloobchodním trhu
Erika Svobodová -
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ
Veronika Vavřinová -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a navýšení prodeje
Kristina Mikulová -
Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)
Lucie Havránková
Názov
Vložil
Vložené
Práva