Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav – BcA. Martin JOHN
BcA. Martin JOHN
Master's thesis
Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav
Visual Style of a Selected Company and its Application - Website, Promotional Materials: Institute of Military History
Visual Style of a Selected Company and its Application - Website, Promotional Materials: Institute of Military History
Anotácia:
Abstrakt Diplomová práce, která řeší problematiku zastaralé vizuální identity Vojenského historického ústavu v Praze. Cílem práce je zviditelnit a zdůraznit důležitost a nezastupitelné místo této instituce v našem státě. Předmětem práce není pouze nový brand (značka), ale i celé komplexní řešení vizuální identity. První, teoretická, část obsahuje pojednání o historickém pozadí a vývoji vizuální identity …viacAbstract:
This is a Diploma thesis, which addresses the issue of outdated visual identity of the Mili-tary History Institute in Prague. The aim is to highlight and emphasize the importance and irreplaceable role of this institution in our country. The subject of the work is not only a new brand , but also the whole complex solution of visual identity. The first, theoretical part includes a discussion of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zverejniť od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JOHN, Martin. \textit{Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/nv0x3z/.
Jak správně citovat práci
JOHN, Martin. Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav. Zlín, 2012. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Visual Communications
Práce na příbuzné téma
-
Návrh jednotného vizuálního stylu pro fiktivní firmu
Filip Vít -
Tvorba jednotného vizuálního stylu reálné firmy
Lucie Fiedlerová -
Návrh rozšíření manuálu jednotného vizuálního stylu Univerzity Pardubice
Kateřina Tothová -
Návrh a implementace jednotného vizuálního stylu pro značku Flora-Gaudi
Kateřina Žižková -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Udržení jednotného vizuálního stylu
Tomáš Včelák -
Grafický manuál fiktivního subjektu
Jakub Hora -
Důležitost budování jednotného vizuálního stylu firmy od jejího založení s praktickým návrhem tohoto stylu pro vybraný startup
Magdaléna Pogranová