Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context – Mgr. Anna Martynushkina
Mgr. Anna Martynushkina
Diplomová práce
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anotace:
Tato práce zkoumá potenciál fotografie jako spolehlivé vizuální výzkumné metody v kontextu udržitelného rozvoje měst. Klade důraz zejména na schopnost fotografického inventáře fungovat jako komunikační platforma, která podněcuje další rozhodovací procesy. První část studie je věnována teoretickým základům, metodologii a rámci angažované fotografie. Dále zkoumá fenomén udržitelnosti v globálních a lokálních …víceAbstract:
This thesis investigates the potential for engaged photography to serve as a reliable visual research method in the context of sustainable urban development. It emphasizes in particular on the capacity of photographic inventory to perform as a communication platform, inciting further decision-making processes. The first section of the study is devoted to the theoretical foundations, methodology, and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k6hda/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Městský veřejný prostor a posílení udržitelného rozvoje - příklad města Brna
Jaroslav Horák -
Veřejný prostor a rozvoj venkova
Simona MAXOVÁ -
Heterogenní design prostoru: nároky různých mobilitní skupin na veřejný prostor
Erik Nazarej -
Rozvoj volnočasového veřejného prostoru ve městě Klatovy
Michaela Jánská