Ivana Kronďáková

Diplomová práce

Internetový marketing v cestovním ruchu - případová studie vodácké půjčovny Hastrman

Internet marketing in tourism – case study Hastrman Boat Rental
Anotace:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá internetovým marketingem, jeho vývojem a specifiky. Dále rozebírá jednotlivé nástroje internetového marketingu a měření jejich efektivity. V praktické části se zaměřuje na využití internetového marketingu v cestovním ruchu na příkladu vodácké půjčovny Hastrman. Analyzuje marketingové aktivity půjčovny a také konkurenčních firem. Na základě získaných teoretických …více
Abstract:
The theory part of the thesis discusses internet marketing, its development and specifics. In addition, it discusses individual tools of internet marketing and measuring of their efficiency. The practical part focuses on using internet marketing in tourism, using as a case study Hastrman Boat Rental. Marketing activities of the rental place and of its competitors are analysed. On the basis of the theory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Jan Hanzlík
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41593

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management