Social Media and Documentary Photography – Anushka Gambhir
Anushka Gambhir
Bachelor's thesis
Social Media and Documentary Photography
Sociální Média A Dokumentární Fotografie
Anotácia:
In recent decades, one can observe a crisis in documentary photography with a spreading distrust regarding the truth claim and indexicality of photography and major skepticism about its ability to depict reality with relative objectivity. In response several attempts have been made, in both theory and practice, to resolve or overcome such a crisis. One of these attempts is Mette Sandbye’s introduction …viacAbstract:
V posledních desetiletích můžeme pozorovat krizi dokumentární fotografie, kdy se šíří nedůvěra k pravdivosti a indexovosti fotografie a velká skepse k její schopnosti relativně objektivně zobrazovat realitu. V reakci na to bylo učiněno několik teoretických i praktických pokusů o řešení nebo překonání této krize. Jedním z těchto pokusů je představení koncepce Mette Sandbyeové - Nové směsi. Tato koncepce …viacKľúčové slová
sociální médiaKľúčové slová
autenticita (filozofie)Kľúčové slová
občanská žurnalistikaKľúčové slová
dokumentární fotografie
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/16729
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedúci: Michal ŠIMŮNEK
- Oponent: Tomáš DVOŘÁK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 10. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Stylizace versus autenticita, scénografie v nedivadelním prostoru
Barbora Svobodová -
Autentický paradox
Lumír Košař -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
History of Social Media
Kristina Grebenshchikova -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová