Adam Pour

Bakalářská práce

CRM - Řízení vztahu se zákazníkem v praxi

CRM - Customer relationship management in practice
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje rozboru pojmu CRM a problematice budování vztahů se zákazníky. Důležitost tohoto pojmu je podložena současnou situací na maloobchodním a velkoobchodním trhu. Dále se bakalářské práce zabývá analýzou celého procesu budování vztahů se zákazníky v praxi tří českých společností. V teoretické části je kladen důraz na pochopení významu CRM a společně jsou zde uvedena teoretická …více
Abstract:
The aim of this Bachelor's thesis is to analyse and define CRM and issues connected with Customer relationship management. Importance of this term is supported by the current retail and wholesale market situation. Further ahead this Bachelor's thesis deals with analysis of the CRM's practise process in the three czech companies. In the theoretical part the accent is put on understanding of CRM meaning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Matějovská, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pour, Adam. CRM - Řízení vztahu se zákazníkem v praxi. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta