Nikola Jankovičová
Bachelor's thesis
Česká republika očima cizinců
Czech Republic in Foreigners' Perspective
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje názor cizinců na Českou republiku, ale také se zabývá Českou republikou jako značkou. Práce přibližuje pohled obyvatel několika zemí světa, ať už v Česku žijí, pouze zemi navštívili, nebo se sem teprve v budoucnu chystají. V teoretické části se zaměřuje na destinační marketing České republiky, Čechy a jejich povahu, Česko jako značku, tedy i na českou kuchyni, památky …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze foreigners' opinions about the Czech Republic and to describe the Czech Republic as a brand. It gives an insight view of citizens of several countries in the world, whether they live in the Czech Republic, have only visited it or they will come in the future. In the theoretical part, I focus on destination marketing of the Czech Republic, Czechs' nature and Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57585
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Zuzana Malcová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Specifika vybrané kultury a jejich odraz na tvorbu produktu v cestovním ruchu
Kristýna Erlebachová