Nikola Jankovičová
Bakalářská práce
Česká republika očima cizinců
Czech Republic in Foreigners' Perspective
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje názor cizinců na Českou republiku, ale také se zabývá Českou republikou jako značkou. Práce přibližuje pohled obyvatel několika zemí světa, ať už v Česku žijí, pouze zemi navštívili, nebo se sem teprve v budoucnu chystají. V teoretické části se zaměřuje na destinační marketing České republiky, Čechy a jejich povahu, Česko jako značku, tedy i na českou kuchyni, památky …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze foreigners' opinions about the Czech Republic and to describe the Czech Republic as a brand. It gives an insight view of citizens of several countries in the world, whether they live in the Czech Republic, have only visited it or they will come in the future. In the theoretical part, I focus on destination marketing of the Czech Republic, Czechs' nature and Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57585
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Zuzana Malcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Specifika vybrané kultury a jejich odraz na tvorbu produktu v cestovním ruchu
Kristýna Erlebachová