Petra Kulíšková

Bachelor's thesis

Hodnocení nákupního centra Palladium

Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit design nákupního centra, provést rozbor prodejen a služeb, srovnat úroveň nákupní atmosféry jednotlivých maloobchodních jednotek. Pozornost je zde věnována historii, magnetu, programům zábavy, internetovým stránkám a průvodci nákupního centra. Práce se také zabývá trendy ve vývoji obchodních center a charakteristikou vztahu Palladia ke konkurenčnímu OD KOTVA.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 8. 2008
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/7737

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.