Petra Kulíšková
Bachelor's thesis
Hodnocení nákupního centra Palladium
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit design nákupního centra, provést rozbor prodejen a služeb, srovnat úroveň nákupní atmosféry jednotlivých maloobchodních jednotek. Pozornost je zde věnována historii, magnetu, programům zábavy, internetovým stránkám a průvodci nákupního centra. Práce se také zabývá trendy ve vývoji obchodních center a charakteristikou vztahu Palladia ke konkurenčnímu OD KOTVA.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7737
Thesis defence
- Date of defence: 18. 8. 2008
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7737
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.