Hodnocení nákupního centra Palladium – Petra Kulíšková
Petra Kulíšková
Bachelor's thesis
Hodnocení nákupního centra Palladium
Anotácia:
Cílem této práce je zhodnotit design nákupního centra, provést rozbor prodejen a služeb, srovnat úroveň nákupní atmosféry jednotlivých maloobchodních jednotek. Pozornost je zde věnována historii, magnetu, programům zábavy, internetovým stránkám a průvodci nákupního centra. Práce se také zabývá trendy ve vývoji obchodních center a charakteristikou vztahu Palladia ke konkurenčnímu OD KOTVA.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7737
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2008
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7737
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.