Jak učitel anglického jazyka podporuje aktivitu žáků v hodině – Bc. Michaela Augustová
Bc. Michaela Augustová
Bakalářská práce
Jak učitel anglického jazyka podporuje aktivitu žáků v hodině
The way English teacher encourages pupils' activity during lessons
Anotace:
Tato práce je zaměřena na téma aktivního vzdělávání a jak ho učitel využívá v praxi. Zaměření tedy padá na tzv. aktivizující výukové metody (Kotrba & Lacina, 2007), respektive na aktivizující aktivity a metody či prostředky, které používá učitel anglického jazyka na druhém stupni základní školy a které pomáhají žákovi se lépe soustředit, vzdělávat a rozvíjet se. Popisuji zde tedy, jakými způsoby …víceAbstract:
This thesis focuses on the theme of active learning and how the teacher uses it in practice. The focus thus falls on activating teaching methods, or activities stimulating higher-order thinking, methods and instruments used by the teacher of English language in secondary school. These methods aim towards better concentration, learning and self-development of the students. In this paper you will find …víceKlíčová slova
Aktivní vzdělávání aktivity v hodině anglický jazyk podpora aktivity žáků motivace distanční forma výuky případová studie smíšený výzkum Active learning activities in a lesson/lesson activites English language the support of pupils´ activity motivation distant learning case study mixed design
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c4sxn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Chemie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Training and developmental activities evaluation in a company
Ahmed Ameen Mohamed -
Podpora pohybové aktivity žáků na 1. stupni ZŠ
Alena Gricová -
Podpora aktivity a kreativity při tvorbě choreografií v kurzu břišních tanců
Anna Zderadičková -
Podpora pohybové aktivity u administrativních pracovníků ve vybraných firmách
Věra PAVELKOVÁ -
Podpora pohybové aktivity dětí v době Covid-19 - dvougenerační studie
Eliška KOCIÁNOVÁ -
Distanční forma výuky hudební výchovy pro žáky prvního a druhého ročníku základní školy
Markéta Zouharová -
Výhody a nevýhody distanční formy vzdělávání u slabozrakých žáků
Monika Laštovicová -
Hodnocení žáků biologie v distanční formě výuk
Jan VALENTA