Program Triple P a jeho přínos v rámci prevence týraní dětí – Mgr. Soňa Černá, Ph.D.
Mgr. Soňa Černá, Ph.D.
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Program Triple P a jeho přínos v rámci prevence týraní dětí
Triple P program and its contribution to the prevention of child abuse
Anotace:
Předkládaná absolventská práce se snaží přiblížit program Triple P českému publiku. V úvodní části se věnuje tématu výchovy dětí, rizikovým faktorům, častým chybám ve výchově a důležitosti včasné prevence poruch chování dětí a psychických poruch. Poté představuje program Triple P, jeho teoretická východiska a strukturu. Vzhledem k tomu, že práce vychází z německé odborné literatury, je další část zaměřená …víceAbstract:
The aim of the presented thesis is to bring the Triple P programme closer to Czech recipients. In the first part of the thesis, it deals with the topic of child upbringing, risk factors, common mistakes in the upbringing and the importance of early prevention of behavioural and psychological disorders of children. Next part of the work focuses on an introduction of the Triple P programme, its theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.caritas-vos.cz/th/pur57/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Vlastimil Vohánka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Skoupilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální OlomoucCARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Charitativní a sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Program Triple P a jeho přínos v rámci prevence problémového chování dětí
Jana Roulová -
Prevence problémového chování rozvojem emoční inteligence u žáků II. stupně ZŠ
Miroslava Pekárková -
Prevence problémového chování na 1. stupni ZŠ
Iveta TRAPLOVÁ -
Prostředí školní družiny a jeho význam v prevenci problémového chování
Lucie Varyšová -
Význam klimatu školy v prevenci problémového chování na nižším stupni Církevní základní školy svaté Ludmily v Hradci nad Moravicí
Andrea Sakreidová -
Tělovýchovné aktivity jako prevence problémového a rizikového chování ve školách
Naděžda HŘIVNACKÁ -
Tělovýchovné aktivity jako prevence problémového a rizikového chování ve školách
Naděžda HŘIVNACKÁ -
Problémové chování žáků a jeho prevence na Základní škole ve Voticích
Tereza Klosová