Role příběhu v marketingové komunikaci – Bc. Šárka Hartvichová, DiS.
Bc. Šárka Hartvichová, DiS.
Diplomová práce
Role příběhu v marketingové komunikaci
The Role of Story in Marketing Communication
Anotace:
Tématem diplomové práce je Role příběhu v marketingové komunikaci. Cílem je analýza využití příběhu v rámci marketingové komunikace, přičemž věnuji pozornost oblasti reklamy. Těžiště práce je v praktické části, ve které je zpracovávána marketingová kampaň společnosti ALO Diamonds.Abstract:
The theme of the thesis: The role of story in marketing communications. The aim of the thesis is to analyze the translated to use the story in the context of marketing communications, and devote particular attention to the feld of advertising. The centre is practical part, which is the marketing campaing for the selected company - ALO Diamonds.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oer6i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček