Bc. Kateřina Kopřivová

Master's thesis

Návrh projektu zřízení call center v době pandemie

Project Proposal for the Establishment of a Call Center during a Pandemic
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu projektu zřízení call center v době pandemie. V práci jsou vymezeny základní pojmy krizového řízení, historie pandemií, popis pandemie Covid - 19, komparace vybraných call center. Dále pak bylo v práci použito dotazníkového šetření a metody analýzy rizik What If, které byly přínosné pro zjištění rizik a napomohly ke zpracování návrhu projektu zřízení …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on the elaboration of the project proposal for the establishment of call centers during the pandemic. The work defines basic concepts of crisis management, history of pandemics, description of the Covid-19 pandemic, comparison of selected call centers. Next, the work used a questionnaire survey and the What If risk analysis method, which were beneficial for the identification …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 8. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Víchová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kopřivová, Kateřina. Návrh projektu zřízení call center v době pandemie. Uherské Hradiště, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe