Ondřej Dvorský
Bakalářská práce
Ticketing nástroj v IBM BPM
Ticketing solution in IBM BPM
Anotace:
Cílem této práce je návrh a implementace ticketovacího řešení za pomoci technologie Business Process Management Systems (BPMS), konkrétněji produktu IBM BPM. Práce je členěna do několika částí. Úvodní část se věnuje vysvětlení základních pojmů z této oblasti a vysvětlení základních prvků notace BPMN, s jejíž pomocí jsou podnikové procesy modelovány. Následuje analýza situace na trhu s BPMS technologiemi …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to design and implement ticketing solution with cooperation of technology called Business Process Management System (BPMS), specifically the product IBM BPM. This thesis is divided into several parts. The introduction consists of the explanation of basic concepts in this area and an explanation of BPMN notation with which business processes are modeled. The following …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45925
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: Jarmila Pavlíčková
- Oponent: David Kadleček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45925
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k transformaci popisu procesů do BPEL
Daniel Císař -
BPEL
Ondřej Černý -
Integrace IBM BPM aplikace s pomocí REST služeb
Ondřej Dvorský -
Interconnection between BPM and BI products
Martin Zikmund -
Improvement of knowledge management processes in EUS IBM
Milena Petrović