Product Placement in Music Videos in Respect of the Generation Y in the Czech Republic – Matěj Novotný
Matěj Novotný
Bachelor's thesis
Product Placement in Music Videos in Respect of the Generation Y in the Czech Republic
Product placement v hudebních klipech se zaměřením na Generaci Y.
Abstract:
NOVOTNÝ, M. Product placement v hudebních klipech se zaměřením na Generaci Y. Brno, 2015. Bakalářská práce. Mendelova Univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta.Od doby rozmachu internetu se začala rozvíjet nová média a oslovení mladších spotřebitelů tradiční reklamou se stalo obtížným. Proto marketéři potřebovali najít nové způsoby, jak oslovit tyto spotřebitele (Generace Y). Hlavním cílem této …moreAbstract:
NOVOTNÝ, M. Product placement in music videos in respect of Generation Y. Brno, 2015. Bachelor thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics.From the time of the internet boom, new media had started to be developed and it has become difficult to reach especially younger consumers via traditional advertising. Therefore, marketers needed to find new techniques how to approach these …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Reader: Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÝ, Matěj. \textit{Product Placement in Music Videos in Respect of the Generation Y in the Czech Republic}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/nw3ba7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement jako nástroj marketingové komunikace, vývoj umístění produktu ve filmu
Yulia Klimenko -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement a jeho uplatnění ve filmu Stranger things
Mariia Firsova -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights