Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín – Lucie Hajdová
Lucie Hajdová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín
The Analysis of Marketing Communication of the Contributory Organization ZOO Zlín
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín. Cílem bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace ZOO Zlín. V bakalářské práci bylo využito především kvalitativního …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the current state of marketing communi-cation of the contributory organization ZOO Zlín. The aim of the theoretical part was processing literature search focused on the area of marketing communication and the subsequent creation of theoretical basis for processing of practical part. The aim of practical part was analysis of the current state of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAJDOVÁ, Lucie. \textit{Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/nwaos2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hajdová, Lucie. Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová