Bc. Romana Maláčová

Bachelor's thesis

Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová (analytická) studie

The Marketing Communication Mix of Selected Company - Project or (analytical) Study
Abstract:
Práce se zabývá problematikou marketingového mixu a marketingové komunikace společnosti Tesco Stores a.s., která provozuje více než 200 retailových obchodů. Společnost nabízí rozmanité produkty od supermarketového sortimentu až po paliva, nachází se na silně konkurenčním trhu a má dobře zvládnutou distribuci. V oblasti marketingové komunikace firma využívá velké množství marketingových nástrojů napříč …more
Abstract:
This study deals with the marketing mix and marketing communication of company Tesco Stores Inc. The firm operates more than 200 retail stores. The company provides a wide range of products from supermarket goods to a fuel. Tesco Co. does business in the highly competitive market and the company has a well-established distribution. In the field of marketing communication, the firm uses a large number …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

All theses