Podpora badatelsky orientované výuky prostřednictvím interaktivní tabule – Milan BERGER
Milan BERGER
Bakalářská práce
Podpora badatelsky orientované výuky prostřednictvím interaktivní tabule
Support of interactive whiteboards in inquiry-based learning
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je sledovat využití badatelsky orientované výuky v konkrétním školském zařízení a sledovat příklady dobré praxe s využitím moderních technologií. Úvodní teoretická část je věnována metodám výuky, které popisují základní členění a organizační formy. Dále se teoretická část zabývá badatelsky orientované výuce, jejímu terminologickému vymezení a použité metodologii. Také zpracovává …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to monitor of the use of inquiry-based learning in a particular school facility, and follow the examples of good practice with using modern technologies. The theoretical part is devoted to teaching methods that describe the basic layout and organizational forms. Furthermore, it deals with an inquiry-based teaching, its terminological definition and methodology used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. PaedDr. Jiří Dostál, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BERGER, Milan. Podpora badatelsky orientované výuky prostřednictvím interaktivní tabule. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a základy technických věd a informačních technologií pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
30. 6. 2016