Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Pavel Fencl
Bc. Pavel Fencl
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Abstract:
Tato práce na téma „Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu“ pojednává o jednotlivých nástrojích současného komunikačního mixu s cílem udělat návrh opatření komunikační strategie společnosti Secar Bohemia, a. s. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části je obecně popsána problematika komunikačního mixu a nástrojů, které budou využity. Aplikační část obsahuje představení podniku …moreAbstract:
This bachelors assignment „Marketing communication of the selected commercial subject“, provides an in-depth information of individual tools of the present communication improvements in the communication strategy within company Secar Bohemia, a. s. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, it is basically described the problematics of the communication mix and tools, that would …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/k0n8m/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FENCL, Pavel. \textit{Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2018. Available from: https://theses.cz/id/nwrdq5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Veletrhy sportovních potřeb a služeb v marketingové komunikaci volnočasových aktivit
Martin Kolovratník -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Michal Gerčák -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jiří Viktora -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka