Zora DUŠKOVÁ

Bakalářská práce

Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu

Sponsorship as a part of marketing communication of a sports club
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje sponzoringu jako nástroji marketingové komunikace, který sportovní kluby využívají k získávaní potřebných financí k zajištění provozu sportovních organizací. Hlavním cílem práce je analýza marketingové komunikace neprofesionálních sportovních klubů ve vztahu k získávání sponzorů. V praktické části je využita SWOT analýza, metoda dotazovaní technikou dotazníků a rozhovor s …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with sponsorship as a part of marketing communication, which sports clubs use to obtain the necessary funds to ensure the operation of the sports organizations. The main goal of the thesis is to analyze the marketing communication of non-professional sports clubs in relation to the acquisition of sponsors. In the practical part, SWOT analysis, method of questioning using questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DUŠKOVÁ, Zora. Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie