Valentina Egorova

Master's thesis

Marketingový plán event agentury

Marketing plan of event agency
Abstract:
Diplomová práce se věnuje zpracovaní marketingového plánu nové event agentury. Práce se skládá ze dvou častí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou představe-ny základy problematiky marketingového plánu, součásti marketingového plánu, jeho tvorba, stanovení cílů, marketingový mix, rozpočet, akční plán a kontrola marketingo-vého plánu. Samostatná kapitola se věnuje tématu event marketingu …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the creation of the marketing plan of the new event agency. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. In the theoretical part are presented the foundation of marketing plan issues, parts of the marketing plan, its creation, goals setting, marketing mix, budget, action plan and control of marketing plan. A separate chapter deals with event marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2017
  • Supervisor: Marie Hesková
  • Reader: Taťána Hajdíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69474

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management