Zvýšení návštěvnosti muzea autíček v Přísece – David Brestovský
David Brestovský
Bakalářská práce
Zvýšení návštěvnosti muzea autíček v Přísece
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zpracování vhodné propagace pro zatraktivnění muzea autíček v Přísece zaměřené na segment trhu rodiny s dětmi. Propagaci sestavím na základě SWOT analýzy. Výsledkem této propagace by se měla zvýšit návštěvnost muzea autíček v Přísece.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.