Jaroslav Prokop

Disertační práce

Snižování hluku a vibrací u převodovek osobního automobilu

Reduction of noise and vibration in passenger car gearboxes
Anotace:
Předkládaná disertační práce se zabývá problematikou hluku a vibrací převodovek osobních automobilů. V úvodní kapitole sumarizuje současný stav evropské legislativy v této oblasti. Dále je zde rozebrána metodika měření hluku vlastního automobilu a popsána příslušná měřicí a vyhodnocovací zařízení. V další kapitole jsou stanoveny všechny zdroje hluku a vibrací vozidla. Poté se už práce zaměřuje na vlastní …více
Abstract:
Dissertation thesis is focused on the problematic of the noise and vibration in the passenger vehicles. The introduction describes the current status of European legislation in this area of study. Below is methodology of noise measurement in passenger vehicles described in the details and also are described appropriate measurement and evaluation devices. In the next chapter are established all sources …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2018
  • Vedoucí: Miloš Němček
  • Oponent: Róbert Grega, Vladimír Mostýn, Slavomír Hrček

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava