Vliv změny Indikačního seznamu na marketingovou koncepci a prezentaci Františkových Lázní na trhu lázeňského cestovního ruchu – Miloslava Pincová
Miloslava Pincová
Diplomová práce
Vliv změny Indikačního seznamu na marketingovou koncepci a prezentaci Františkových Lázní na trhu lázeňského cestovního ruchu
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Petra Benešová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PINCOVÁ, Miloslava. \textit{Vliv změny Indikačního seznamu na marketingovou koncepci a prezentaci Františkových Lázní na trhu lázeňského cestovního ruchu}. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/nxw41v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva