Inovace vybraných informačních technologií servisního střediska malé firmy – Martin Přidal
Martin Přidal
Master's thesis
Inovace vybraných informačních technologií servisního střediska malé firmy
Innovation of Selected Information Technologies in a Small Company’s Service Center
Anotácia:
Cílem této práce je narhnout inovace informačních technologií pro servisní středisko malé rodinné firmy. K řešení byly použity zásady procesního řízení a ITIL - rámce pro design procesů ITSM založený na best practices. V práci je analyzován výchozí stav služby "Servis IT pro koncové zákazníky" a výchozí stav procesů, jež jsou pro službu klíčové. V dalším kroku byly identifikovány požadavky na cílový …viacAbstract:
The goal of this work is to design innovations of service center's information technologies in a small family business. To solve this problem, the principles of process management and ITIL (framework for the design of ITSM processes based on best practices) were applied. The paper analyzed the default state service "IT service for end customers" and the default status of processes that are crucial …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113453
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedúci: Petr Rozehnal
- Oponent: Ludvík Urbanec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘIDAL, Martin. \textit{Inovace vybraných informačních technologií servisního střediska malé firmy}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ny0mr8/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémové inženýrství a informatika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání volně dostupných nástrojů pro podporu týmové spolupráce
Jan Paleček -
Posouzení využívání týmů a týmové spolupráce v oddělení kvality vybrané společnosti
Sandra Souhradová -
Webový nástroj pro vedení SW projektů s možností týmové spolupráce
Miloslav Moravec -
Využití moderních nástrojů pro podporu řízení týmu, týmové spolupráce a sdílení znalostí
Lukáš Havránek -
Moderní nástroje pro podporu řízení studentských týmů, studentské spolupráce, sdílení znalostí a dokumentů
Jakub Kopp -
Využití nástrojů web 2.0 pro podporu týmové spolupráce
Martin Dohnal -
Nástroje na podporu řízení pracovních týmů - výběr vhodného task management nástroje pro společnost BNM, s.r.o.
Martin Rejchrt -
IT Service Management - procesní řízení IT podle ITIL
Mykhailo Mykytynets