Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků – Bc. Kateřina Hanišová
Bc. Kateřina Hanišová
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Factors affecting the purchasing process of the consumer in the field of nutrition accessories
Anotace:
Tato bakalářská práce se hlouběji zabývá analýzou a zkoumáním spotřebního chování obyvatel České republiky v oblasti výživových doplňků, což je téma stále více na vzestupu v rámci zájmu o zdravý životní styl a fitness. V teoretické části je proveden komplexní přehled klíčových konceptů, které formují kontext této problematiky. To zahrnuje definice a koncepty spojené s fitness výživou, aktuální novodobé …víceAbstract:
This bachelor thesis delves deeper into the analysis and examination of consumer behavior among residents of the Czech Republic in the field of dietary supplements, which is a topic increasingly on the rise within the context of interest in healthy lifestyles and fitness. The theoretical part provides a comprehensive overview of key concepts shaping the context of this issue. This includes definitions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/f5fh5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Martin Kocourek
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANIŠOVÁ, Kateřina. \textit{Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ny13wy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Případová studie - životní styl studentky VŠ
Jiří Chovan -
THE IMPACT OF SUBJECTIVELY PERCEIVED SOCIOECONOMIC STATUS ON LIFESTYLE BEHAVIOUR AND PHYSICAL ACTIVITIES AMONG YOUTH
Eugen OREČ -
Buying Behavior
Hansal Shah -
Least cost healthy diet
Alexandra Ganzyuk -
Spotřební chování na trhu s doplňky výživy pro sportovce
Ondřej Pekárek -
Výživové chování dětí v mateřské škole
Marie Papoušková -
Doping a jeho užívání ve fitness centrech Hranického regionu
Nikola RYBKOVÁ -
Komparace moderních směrů ve výživě a výživa ve fitness
Monika KUPKOVÁ