Mezinárodní obchodní aktivity a jejich vliv na vybraný podnik – Daniela Staníková
Daniela Staníková
Bachelor's thesis
Mezinárodní obchodní aktivity a jejich vliv na vybraný podnik
Mezinárodní obchodní aktivity a jejich vliv na vybraný podnik
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat vlivy a dopady vstupu podniku na mezinárodní trh. Cílem obchodu je vstup na český trh a v této práci byly provedeny analýzy, konkrétně PEST, 5 porterových sil a SWOT, průzkum trhu a sběr dat, ze kterých nám měla vzniknout odpověď. Součástí je také marketingový výzkum, který je proveden formou dotazníku a návrh online marketingové strategie.Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze the effects and impacts of the company's entry into the international market. The goal of the business is to enter the Slovak market, and in this work, analyzes were carried out, specifically PEST, Porter's 5 forces and SWOT, market research and data collection, from which we should have an answer. It also includes marketing research, which is carried …moreAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je analyzovať vplyvy a dopady vstupu podniku na medzinárodný trh. Cieľom obchodu je vstup na slovenský trh a v tejto práci boli vykonané analýzy, konkrétne PEST, 5 porterových síl a SWOT, prieskum trhu a zber dát, z ktorých nám mala vzniknúť odpoveď. Súčasťou je aj marketingový výskum, ktorý je vykonaný formou dotazníku a návrh online marketingovej stratégie.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Karina Tatek Benetti, Ph.D.
- Reader: Jan Boubín, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
International Strategy of French Wine Company within a Global Wine Market
Clément Quentin Daniel -
Le Marketing international,l´étude de marché français pour l´entreprise VUNO HREUS s.r.o.
Anna RUMANČÍKOVÁ -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Eva Nováková -
Medzinárodný devízový trh (technická analýza na forexe)
Michal Petrík -
Expanze zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh
Ilia Sablukov -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Adam Kožený -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Miriam Soldánová -
Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu
Markéta Nováková