Ing. Jan Protivinský

Master's thesis

Marketingová specifika komunikace typu B2B a B2C

Marketing specifiacation of B2B, B2C comunication
Abstract:
Tato práce se zabývá specifiky marketingové komunikace typu B2B a B2C, elektronickým obchodování a jejich stavem v tuzemsku a zahraničí. Vzhledem k faktu, že elektronické obchodování je v současné době stále ještě poměrně nový fenomén, je první část práce zaměřena na vymezení termínů, jako je elektronické obchodování, B2B komunikace, B2C komunikace a internetu, jakožto komunikačního kanálu. Postižena …more
Abstract:
This thesis investigates the question of B2B and B2C marketing communication specifics, e-business and its level at home and abroad. According to fact, that e-business is, at the moment, kind of new phenomenon, the first part of this thesis is focused at delineation of terms, such as e-business, B2B communication, B2C communication and internet as communication channel. Affected is its analysis, history …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2008
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní