Ing. Jan Protivinský

Diplomová práce

Marketingová specifika komunikace typu B2B a B2C

Marketing specifiacation of B2B, B2C comunication
Anotace:
Tato práce se zabývá specifiky marketingové komunikace typu B2B a B2C, elektronickým obchodování a jejich stavem v tuzemsku a zahraničí. Vzhledem k faktu, že elektronické obchodování je v současné době stále ještě poměrně nový fenomén, je první část práce zaměřena na vymezení termínů, jako je elektronické obchodování, B2B komunikace, B2C komunikace a internetu, jakožto komunikačního kanálu. Postižena …více
Abstract:
This thesis investigates the question of B2B and B2C marketing communication specifics, e-business and its level at home and abroad. According to fact, that e-business is, at the moment, kind of new phenomenon, the first part of this thesis is focused at delineation of terms, such as e-business, B2B communication, B2C communication and internet as communication channel. Affected is its analysis, history …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní