Bc. Jakub Leinberger

Master's thesis

Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.

Increasing Brand Awareness company První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace a konkurence na realitním trhu. Teoretická část je tvořena rešerší z oblasti marketingu, marketingové komunikace, analýzy prostředí, dotazníkového šetření a mystery shoppingu. Druhá část práce se zabývá analýzou současné situace společnosti. Výsledky dílčích analýz a metod jsou podkladem k vypracování návrhového řešení pro společnost. Jednotlivé …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of marketing communation and competition in the real estate market. The theoretical part is composed of recherches in marketing, marketing communations, analyses of environmental, questionnaire suervey and mystery shopping. The second part deals with the actual situation of the company. The results of particular analyses and methods are grounds for the creating …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management