Lucie Zárubová
Diplomová práce
Propagace města Most
Promotion of the town of Most
Anotace:
Diplomová práce se zabývá propagací města Most. Jejím cílem je analyzovat komerční komunikace, které město ke své propagaci v současné době využívá a navrhnout opatření pro jejich využití v budoucnosti. Za tímto účelem je provedena situační analýza cestovního ruchu ve městě a analýza poptávky ve vybrané cílové skupině formou dotazníkového šetření. Na základě získaných informací jsou formulována doporučení …víceAbstract:
The thesis deals with the promotion of the town of Most. Its aim is to analyze commercial communications, which are used nowadays by the town for its promotion, and to suggest steps for its use in the future. For this purpose the situation analysis of the tourism in the town and the demand analysis in the form of a questionnaire survey among the target group in question were carried out. Based on this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25272
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Jan Herget
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25272
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of the Factors Affecting the Asset Securitization Business of Commercial Banks
Gaoge Jin -
Analýza marketingové komunikace města České Budějovice
Klára Marková -
Analýza marketingové komunikace Plzně
Diana GIŇOVÁ -
Analýza marketingové komunikace města Plzně - návštěvník, turista
Martina RYMUSOVÁ -
Komunikace a propagace města Benešov
Jitka Žabová -
Návrh marketingové komunikace města v cestovním ruchu
Darina Bošanská -
Virtuální rekonstrukce 1.náměstí historického jádra města Mostu
Jakub Lohniský -
Marketingové aktivity města Mostu směřující ke zvýšení efektivity a koordinací kulturně-společenských akcí
Linda Šalanská