Obecná metodika řízení produktového portfolia IS/ICT – Josef Charvát
Josef Charvát
Disertační práce
Obecná metodika řízení produktového portfolia IS/ICT
General Methodology of IT Service Portfolio Management
Anotace:
Jedním z klíčových procesů poskytovatele služeb je proces řízení úrovně služeb (Service Level Management). Poskytovatel služeb IS/IT je postaven před problém, jak definovat své služby, jak nastavit vyvážené a efektivní portfolio služeb a jak nastavit procesy v oblasti řízení služeb tak, aby maximálně podporovaly naplnění cílů organizace. Práce se zabývá problematikou tvorby a řízení portfolia služeb …víceAbstract:
One of the key processes of IS/IT service provider is Service Level Management. IT service provider faces a problem how the services should be defined, how a balanced service portfolio should be set up and how the processes covering the service management should be designed to meet strategic goals of the organization. The thesis focuses on IS/IT service portfolio design and management with a particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2002
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27156
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Vlasta Střížová
- Oponent: Jan Pour, Peter Mikulecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27156
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Dohoda o vině a trestu u mezinárodních trestních soudů
Markéta Bartizalová -
Budoucnost Newyorské úmluvy o uznání a výkonu rozhodčích nálezů ve světle nadnárodních instrumentů upravujících dohody o volbě sudiště
Kateřina Zabloudilová -
Budoucnost intra-unijní ochrany investic po Dohodě o ukončení platnosti dvoustranných dohod o investicích mezi členskými státy EU
Dominik ŠPAČEK -
Systém pro správu dohod o úrovni služeb podle ITIL
Radek Drozd -
Zmluva o poskytovaní softvéru ako služby
Barbora Hrabčáková -
Kvalita IT služeb v rámci vytěsnění IT procesů
Roman Černovský -
Cenové modely a SLA pre zdieľané služby dátových centier
Ivan Štefek -
Analýza dopadu nových modelů distribuce SW na principy řízení IS/IT podniku
Ondřej Polanský