Bc. Tereza Novotná

Diplomová práce

Specifika marketingové komunikace zdravotnického zařízení

Specificity of marketing communication for health care establishments
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací zdravotnického zařízení. Zaměřuje se na oblast zdravotnického trhu, především lázeňské péče. Teoretická část práce se věnuje charakteristice zdravotnické péče a důležitosti komunikace ve zdravotnickém zařízení. Popsány jsou jednotlivé formy komunikace a nástroje. Dále je v práci popsána podstata lázeňské péče a marketing v této oblasti. V praktické …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing communications of medical devices. Focusing on the healthcare market especially the spa treatment. The theoretical part deals with the characteristics of health care and the importance of communication in a medical facility. Described are the various forms of communication and tools. Further, the nature of the work described spa care and marketing in this area. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní