Specifika marketingové komunikace zdravotnického zařízení – Bc. Tereza Novotná
Bc. Tereza Novotná
Diplomová práce
Specifika marketingové komunikace zdravotnického zařízení
Specificity of marketing communication for health care establishments
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací zdravotnického zařízení. Zaměřuje se na oblast zdravotnického trhu, především lázeňské péče. Teoretická část práce se věnuje charakteristice zdravotnické péče a důležitosti komunikace ve zdravotnickém zařízení. Popsány jsou jednotlivé formy komunikace a nástroje. Dále je v práci popsána podstata lázeňské péče a marketing v této oblasti. V praktické …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing communications of medical devices. Focusing on the healthcare market especially the spa treatment. The theoretical part deals with the characteristics of health care and the importance of communication in a medical facility. Described are the various forms of communication and tools. Further, the nature of the work described spa care and marketing in this area. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w1h6j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projevy tiskových mluvčí v rámci krizové komunikace ve zdravotnických zařízení
Michaela Karlovská -
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení
René Molnár -
Marketingová komunikace a PR zdravotnického zařízení
Kateřina Kozlová -
Marketingová komunikace zdravotnického zařízení
Hana LUJCOVÁ -
Analýza interní komunikace vybraných zdravotnických zařízení
Milan HOŠEK -
Integrovaná marketingová komunikace zdravotnického zařízení - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Lucie Filipová -
Komunikace žáků střední zdravotnické školy ve zdravotnických zařízeních
Edita HECZKOVÁ -
Komunikace ve zdravotnických zařízeních během pandemie
Tereza BEZDĚKOVÁ