Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů – Bc. Pavel Krchňák
Bc. Pavel Krchňák
Master's thesis
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
British General Election 2010 from political marketing view: segments of support, resultant product and communication mix Conservative party, Labour party and Liberal democrats
Anotácia:
Hlavním cílem předkládané diplomové práce je poskytnout rozbor volební kampaně ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska 2010 (pro parlamentní volby) z hlediska politického marketingu se zaměřením na analýzu tří vybraných částí: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix. Práce se tematicky zaměřuje na tři hlavní politické subjekty britského stranického systému: Konzervativní …viacAbstract:
The main aim of the presented thesis is to provide an analysis of the election campaign in the United Kingdom in 2010 (general election) from the political marketing point of view. The study emphasizes three selected parts: segments of support, product, and communication mix. The topic covers the three leading political parties in British party system: Conservative party, Labour party and Liberal Democrats …viacKľúčové slová
Klíčová slova volební kampaň Velká Británie volby segmentace produkt komunikační mix promotion image strana lídr televize debaty program tisk PR internet sociální media. Key words election campaign United Kingdom election segmentation product communication mix party leader television debates manifesto press social media.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x1fbw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
- Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRCHŇÁK, Pavel. \textit{Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/nyk6he/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Political Science / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Key Players in the Social Media Revolution ? Facebook, Inc., Seznam.cz, a.s.
Zuzana ŠEJDOVÁ -
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Moderní pojetí fitness programu jako produkt CR
Kristýna Tomášková -
Reduced product of abstract domains
Jan Dupal