Petra STRACHOTOVÁ

Bakalářská práce

Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny

Direct Marketing a Its Efficiency-Analysis of Česka Spořitelna DM Campaigns
Anotace:
Tato práce pojednává o direkt marketingu a jeho postavení v komunikačním mixu a vysvět-luje jeho odlišnosti od masové reklamy. Dále se práce specializuje na direkt marketing ve finančním sektoru a představuje v tomto odvětví jeho hlavní parametry, nástroje a principy. Bakalářská práce dále analyzuje jednotlivé fáze procesu zpracování DM kampaní v subjektu z finančního sektoru. Práce si klade za cíl …více
Abstract:
This thesis concerns direct marketing and its status in the communication mix and explains its differences from mass advertising. The thesis also focuses on direct marketing in the financial sector and presents its main parameters, instruments and principles in this branch. The bachelor's thesis further analyses the individual phases of the process for the prepara-tion of DM campaigns in a subject …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STRACHOTOVÁ, Petra. Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma