Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny – Petra STRACHOTOVÁ
Petra STRACHOTOVÁ
Bachelor's thesis
Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny
Direct Marketing a Its Efficiency-Analysis of Česka Spořitelna DM Campaigns
Abstract:
Tato práce pojednává o direkt marketingu a jeho postavení v komunikačním mixu a vysvět-luje jeho odlišnosti od masové reklamy. Dále se práce specializuje na direkt marketing ve finančním sektoru a představuje v tomto odvětví jeho hlavní parametry, nástroje a principy. Bakalářská práce dále analyzuje jednotlivé fáze procesu zpracování DM kampaní v subjektu z finančního sektoru. Práce si klade za cíl …moreAbstract:
This thesis concerns direct marketing and its status in the communication mix and explains its differences from mass advertising. The thesis also focuses on direct marketing in the financial sector and presents its main parameters, instruments and principles in this branch. The bachelor's thesis further analyses the individual phases of the process for the prepara-tion of DM campaigns in a subject …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRACHOTOVÁ, Petra. \textit{Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/nyl07l/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STRACHOTOVÁ, Petra. Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Matyáš Štědrý -
E-mail marketing
Simona Sochorová -
Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s.
František Traksl -
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Peter Goossens