Sebepoznání a sebereflexe prostřednictvím výtvarného vyjádření a tvůrčího psaní. Intermediální projekt zaměřený na žáky 2. stupně ZŠ. – Bc. Natálie Břízová
Bc. Natálie Břízová
Master's thesis
Sebepoznání a sebereflexe prostřednictvím výtvarného vyjádření a tvůrčího psaní. Intermediální projekt zaměřený na žáky 2. stupně ZŠ.
Self-knowledge and self-reflection through artistic expression and creative writing. Intermedia project focused on the pupils on the 2nd stage of primary school
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Sebepoznání a sebereflexe prostřednictvím výtvarného vyjádření a tvůrčího psaní. Intermediální projekt zaměřený na žáky 2. stupně ZŠ se soustředí na propojení výtvarného vyjádření a tvůrčího psaní v rámci vyučování výtvarné výchovy. Výtvarné lekce jsou navrženy tak, aby jejich prožití stimulovalo rozvoj sebepojetí a sebereflexe u žáků, jež se nachází ve vývojově náročném období …viacAbstract:
Diploma thesis entitled Self-knowledge and self-reflection through artistic expression and creative writing. The intermedia project focused on the pupils on the 2nd stage of primary school focuses on the connection of artistic expression and creative writing within the teaching of art education. Art lessons are designed so that their experience stimulates the development of self-concept and self-reflection …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c24mi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedúci: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jana Nedomová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BŘÍZOVÁ, Natálie. \textit{Sebepoznání a sebereflexe prostřednictvím výtvarného vyjádření a tvůrčího psaní. Intermediální projekt zaměřený na žáky 2. stupně ZŠ.}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/nynt23/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature / Secondary School Teacher Training in Arts and Visual Creative Works
Práce na příbuzné téma
-
Krize ve výtvarném projevu dětí a její předcházení v pedagogické praxi
Pavlína Prudilová -
Krize výtvarného projevu žáků druhého stupně základní školy a metody vhodné k jeho bezproblémovému překonání
Nela ŠTÝBAROVÁ -
Strategie akčního umění jako prostředek kompenzace krize dětského výtvarného projevu
Monika LUKÁŠKOVÁ -
Artefiletické metody jako prostředkem kompenzace krize dětského výtvarného projevu v inkluzivní třídě
Dominika BLAHOVCOVÁ -
Krize výtvarného projevu
Bohuslava BRŮŽKOVÁ -
Možnosti kompenzace nespokojenosti a krize dětského výtvarného projevu pomocí artefiletických intervencí
Patricie PLEYEROVÁ -
Krizové období výtvarného projevu žáků druhého stupně základní školy
Nela ŠTÝBAROVÁ -
Krize dětského výtvarného projevu a možnosti jejího překonávání.
Eliška FLAŠKOVÁ