Monika Heřmánková

Diplomová práce

Marketingové komunikace v bankovnictví v ČR

Marketing communications in banking in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce má za cíl ukázat fungování marketingu v bankovním sektoru a na příkladě konkrétní banky zmapovat komunikaci jak uvnitř banky, tak i navenek a navrhnout její možná vylepšení do budoucna pro lepší a efektivnější propagaci bankovních produktů. První část se zabývá vysvětlením marketingových a komerčních komunikací. Druhá část popisuje teorii marketingu v bankovním sektoru (charakteristika …více
Abstract:
The main aim of this diploma thesis is to show, how marketing in the banking sector works and on the example of particular bank describes the intern and as well the extern communication. I also suggest possible improvements in future and more effective propagation of bank products. The first part contains the explanation of marketing and commercial communications. The second part describes the theory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Pavel Hanslíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29250