Greenwashing in cosmetics as a tool of profit – Natálie Linhardtová
Natálie Linhardtová
Bakalářská práce
Greenwashing in cosmetics as a tool of profit
Greenwashing v kosmetice jako nástroj zisku
Anotace:
Greenwashing je žhavým tématem po celém světě a stále se šíří. S rychlým rozvojem marketingu roste i počet kosmetických společností, které greenwashing využívají. Mnozí by řekli, že vzhled obalu hraje velkou roli při rozhodování lidí při nákupu kosmetického výrobku, existuje však více kritérií, kterými se lidé mohou řídit. To, co hraje největší roli při výběru kosmetického produktu není samotný obal …víceAbstract:
Greenwashing is a hot topic all around the world and it continues spreading. With the rapid rise of marketing, the number of cosmetic companies using greenwashing is increasing as well. As many would say that the appearance of the packaging plays a big role in people’s decision-making when buying a cosmetic product, there are more criteria with which people can be driven. It is not the packaging of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88172
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2023
- Vedoucí: Eva Křenková
- Oponent: Iveta Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88172
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Dopad výroby a spotřeby ekologicky šetrných oděvů na životní prostředí
Sandra Trejtnarová -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
A critical review of CSR effectiveness and recipient involvement in humanitarian-oriented CSR projects
Jacqueline Ackermann -
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
Mirjamol Mamatov -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
Rozdíly v pojetí CSR v Evropě a Indii
Harsh Jha -
Analýza CSR společnosti Lindex, porovnání vnímání CSR spotřebiteli ve Švédsku a ČR
Sylvie Křesalová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová