Natálie Linhardtová

Bakalářská práce

Greenwashing in cosmetics as a tool of profit

Greenwashing v kosmetice jako nástroj zisku
Anotace:
Greenwashing je žhavým tématem po celém světě a stále se šíří. S rychlým rozvojem marketingu roste i počet kosmetických společností, které greenwashing využívají. Mnozí by řekli, že vzhled obalu hraje velkou roli při rozhodování lidí při nákupu kosmetického výrobku, existuje však více kritérií, kterými se lidé mohou řídit. To, co hraje největší roli při výběru kosmetického produktu není samotný obal …více
Abstract:
Greenwashing is a hot topic all around the world and it continues spreading. With the rapid rise of marketing, the number of cosmetic companies using greenwashing is increasing as well. As many would say that the appearance of the packaging plays a big role in people’s decision-making when buying a cosmetic product, there are more criteria with which people can be driven. It is not the packaging of …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2023
  • Vedoucí: Eva Křenková
  • Oponent: Iveta Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88172