Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky – Bc. Markéta Jirásková
Bc. Markéta Jirásková
Bachelor's thesis
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Regional products and their use to increase sales of retail units
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb v maloobchodní jednotce. V teoretické části se budu věnovat literární rešerši, kde se zároveň seznámím s literaturou vhodně zvolenou k rozebíranému tématu. V navazující aplikační části se budu věnovat vyhodnocení dotazníkového řízení, vyhodnocení výsledků a výsledky porovnávám s jinou bakalářskou prací. Následně …viacAbstract:
My bachelor thesis focuses on regional products and their use to increase sales in the retail unit. The theoretical part is devoted to a literature review where I become familiar with the appropriate literature that relates to the selected topic. In the next application part I evaluate both the questionnaire and the results and I also compare those outcome with other bachelor thesis’ results. Consequently …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/do33f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JIRÁSKOVÁ, Markéta. \textit{Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/nythml/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lucie Kotrlíková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Veronika Davidová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lenka Horká -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Marek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lucie Nováková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Ludmila Kopečná -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Veronika Davidová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lucie Kotrlíková