Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky – Bc. Markéta Jirásková
Bc. Markéta Jirásková
Bakalářská práce
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Regional products and their use to increase sales of retail units
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb v maloobchodní jednotce. V teoretické části se budu věnovat literární rešerši, kde se zároveň seznámím s literaturou vhodně zvolenou k rozebíranému tématu. V navazující aplikační části se budu věnovat vyhodnocení dotazníkového řízení, vyhodnocení výsledků a výsledky porovnávám s jinou bakalářskou prací. Následně …víceAbstract:
My bachelor thesis focuses on regional products and their use to increase sales in the retail unit. The theoretical part is devoted to a literature review where I become familiar with the appropriate literature that relates to the selected topic. In the next application part I evaluate both the questionnaire and the results and I also compare those outcome with other bachelor thesis’ results. Consequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/do33f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JIRÁSKOVÁ, Markéta. \textit{Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/nythml/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lucie Kotrlíková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Veronika Davidová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lenka Horká -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lucie Nováková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Marek -
Posouzení nákupní atmosféry dvou vybraných retailových jednotek v obchodním řetězci REWE
Jiřina Jirků -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Ludmila Kopečná -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Veronika Davidová