Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky – Bc. Markéta Jirásková
Bc. Markéta Jirásková
Bachelor's thesis
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Regional products and their use to increase sales of retail units
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb v maloobchodní jednotce. V teoretické části se budu věnovat literární rešerši, kde se zároveň seznámím s literaturou vhodně zvolenou k rozebíranému tématu. V navazující aplikační části se budu věnovat vyhodnocení dotazníkového řízení, vyhodnocení výsledků a výsledky porovnávám s jinou bakalářskou prací. Následně …moreAbstract:
My bachelor thesis focuses on regional products and their use to increase sales in the retail unit. The theoretical part is devoted to a literature review where I become familiar with the appropriate literature that relates to the selected topic. In the next application part I evaluate both the questionnaire and the results and I also compare those outcome with other bachelor thesis’ results. Consequently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/do33f/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Romana Křížová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JIRÁSKOVÁ, Markéta. \textit{Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/nythml/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lucie Kotrlíková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Veronika Davidová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lenka Horká -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Marek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lucie Nováková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Ludmila Kopečná -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Veronika Davidová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lucie Kotrlíková