Faktory ovlivňující motivaci ke vzdělávání na středních školách – Ing. Daniela Malenová
Ing. Daniela Malenová
absolventská práce studenta CŽV
Faktory ovlivňující motivaci ke vzdělávání na středních školách
Factors influencing motivation for education at secondary schools
Anotace:
Tato práce se zabývá faktory ovlivňujícími motivaci ke vzdělávání na středních školách. Nejprve je definován pojem motivace, její rozdělení podle délky trvání, směrování a nástrojů, kterými je vyvolána. Dále se text zabývá vlivem vnějšího prostředí na motivaci. Součástí práce je také kazuistika žáka posledního ročníku základní školy, který se chystá k postupu na střední školu. Kapitola Diskuze je věnována …víceAbstract:
This thesis deals with the factors influencing the motivation to educate at secondary schools. First, the concept of motivation is defined, its division according to duration, direction and the tools by which it is induced. Furthermore, the text deals with the influence of the external environment on motivation. Part of the thesis is also a case study of a learner in the last year of primary school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALENOVÁ, Daniela. \textit{Faktory ovlivňující motivaci ke vzdělávání na středních školách}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/nywr14/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Aid Allocation across the Humanitarian-Development-Peace Nexus: The Role of Fragility as a Donor's Motive
Kazuma YABE