Analýza faktorů ovlivňujících výběr obchodního řetězce – Jakub Rozsíval
Jakub Rozsíval
Bachelor's thesis
Analýza faktorů ovlivňujících výběr obchodního řetězce
Analysis of Factors Influencing the Chain Store Choice
Abstract:
Téma bakalářské práce je "Analýza faktorů ovlivňující výběr obchodního řetězce." Cílem je zjistit, které faktory ovlivňují spotřebitele u výběru obchodního řetězce. Práce je zaměřena na maloobchodní síť Hruška. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se popisuje nákupní chování a prostředí maloobchodní sítě Hruška. V praktické části je analýza výsledků z dotazníkového …moreAbstract:
The topic of this thesis is the "Analysis of the Factors, that Influencing the Choice of Store". The aim is to identify which factors influence consumer choice at a chain store.The work is focused on retail network Hruška. The work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical partis customer behaviour and enviroment of retail network Hruška. In the practical part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/102567
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2014
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Petra Krbová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Vliv CSR aktivit potravinových řetězců na nákupní chování mileniálů
Veronika Křížková -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Mobilní aplikace obchodních řetězců a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Michaela Móroczová -
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Tomáš Vejrosta -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
Tereza Bagarová -
Nákupní chování vybraných skupin obyvatel města Tachova
Kateřina AUBRECHTOVÁ