Rozvoj počátečního čtení dítěte preprimárního věku – Eva VALOVÁ
Eva VALOVÁ
Bachelor's thesis
Rozvoj počátečního čtení dítěte preprimárního věku
Development of an initial reading of pre-primary age children
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem je rozvíjena předčtenářská gramotnost u dětí předškolního věku. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku dítěte předškolního věku, předškolní vzdělávání či čtenářskou gramotnost. Hlavně se snaží osvětlit rozvoj počátečního čtení u dětí předškolního věku. Praktická část je formulována empirickým výzkumem, jehož úkolem je zjistit a popsat didaktickou …moreAbstract:
The aim of this thesis is to determine how the developed literacy in preschool children. In the theoretical part focuses on the characterization of pre-school age children, preschool education and literacy. Mainly I try to shed light on the development of initial reading skills in preschool children. In the practical part of my task was to identify and describe the didactic work of six teachers from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2013
Accessible from:: 5. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALOVÁ, Eva. Rozvoj počátečního čtení dítěte preprimárního věku. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Edukační aktivity v mateřské škole podporující rozvoj počátečního čtení a psaní u dětí předškolního věku
Klára MALÉŘOVÁ -
Masmédia a rozvoj počátečního čtení u dětí předškolního věku
Zuzana GALATÍKOVÁ -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Rozvoj počátečního čtení dítěte preprimárního věku
Pavla SZUSCIKOVÁ -
Rozvoj počátečního čtení dítěte preprimárního věku
Alena TISOŇOVÁ -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Čtenářská pregramotnost ve třídách dvouletých a tříletých dětí
Lucie MÍCHALOVÁ