Jaroslav Mottl
Master's thesis
YouTube algoritmus
YouTube algorithm
Anotácia:
YouTube je najsledovanejšia VOD platforma na svete (1 miliarda užívateľovmesačne). Jej hlavné výhody spočívajú v tom, že je zadarmo bez registrácie(iba AVOD), a že má najnižšie bariéry tvorby pre tvorcov. Každá takáto sieť máale za cieľ optimalizovať dĺžku online času jej divákov, aby maximalizovala ziskz reklamy. Skrátka, platí jednoduché pravidlo; čím dlhšie vydrží divák naYouTube, tým má YouTube …viacAbstract:
YouTube je nejsledovanější VOD platforma na světě (1 miliarda uživatelůměsíčně). Její hlavní výhody spočívají v tom, že je zdarma bez registrace(pouze AVOD), a že má nejnižší bariéry tvorby pro tvůrce. Každá taková platforma máale za cíl optimalizovat délku online času diváků, aby maximalizovala ziskz reklamy. Zkrátka, platí jednoduché pravidlo; čím déle vydrží divák naYouTube, tím má YouTube vyšší …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18085
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2022
- Vedúci: Václav MORAVEC
- Oponent: Michal MENCL
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 3. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Vliv služeb Video on Demand na konzumaci audio vizuálního obsahu
Michal Romanovský -
Video on demand služby na českém trhu
Gabriela Soukupová -
Posouzení služeb poskytujících video na vyžádání
Jan Kukačka -
Testování protokolů pro video na vyžádání v programu Apache JMeter
Tomáš Srnec -
Dopad streamovacích služeb na filmovou distribuci a filmový průmysl
Anna Navoychik -
Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádání
Jakub Rálek -
Analýza spotřebitelského chování na platformách pro streamování videa
Jiří Žandovský -
Algoritmy na YouTube a jejich marketingový význam
František Hájek